Iconic
Motors
responsive image

Jeep Wrangler Rubicon 392

Jeep® Wrangler Rubicon 392 HEMI® V8 6.4L

W momencie, w którym naciśniesz przycisk startera i usłyszysz ryk budzącego się do życia 6,4-litrowego silnika HEMI® V8, będziesz wiedział, że 470 koni czystej mocy jest do twojej dyspozycji, gotowych przewieźć cię przez terenowe szlaki lub przez ulice miasta. W tym momencie naprawdę zrozumiesz, dlaczego oferujemy Jeepa Wranglera Rubicon 392.

...
HEMI® V8 6.4L 392

6.4L HEMI®

Silnik

470 KM

Moc maksymalna

637 Nm

Moment obrotowy

Jeep Wrangler Rubicon 392 to propozycja dla najbardziej wymagających klientów. Auto oferuje wszystko to, co najlepsze, zarówno pod względem właściwości jezdnych na szosie i w terenie, wyposażenia, jak i dynamicznych osiągów. To też najmocniejszy i najszybszy seryjnie produkowany Wrangler w historii tego modelu – potrafi przyspieszać do „setki” w 4,5 s (aż o 40 proc. szybciej niż Rubicon V6).

Sercem nowego modelu jest 8-cylindrowa jednostka widlasta o pojemności 6,4 l, która osiąga moc 470 KM i maksymalny moment obrotowy 637 Nm. Trafia on na obydwie osie za pośrednictwem 8-stopniowej, automatycznej skrzyni biegów TorqueFlite i dwubiegunowej skrzyni rozdzielczej Selec-Trac typu "full-time".

Układ napędu 4x4 Selec-Trac typu "full-time", z aktywną skrzynią rozdzielczą o przełożeniu redukcyjnym równym 2,72:1. Pozwala ona na wybór jednego z czterech trybów jazdy: 4WD Auto/4WD High/Neutral/4WD Low.

System Off-road Plus z trybami Sand and Rock, które regulują pracę przepustnicy, moment zmiany biegów i sterowanie napędem tak, aby uzyskać maksymalne osiągi podczas jazdy z większą prędkością po piasku, a także w trakcie pełzania po skałach z minimalną szybkością. Program jazdy Off-road Plus umożłiwia także zblokowania tylnej osi przy dużych prędkościach podczas jazdy w ustawieniu "4WD High".

System Selec-Speed Control, który zarządza prędkością w trybie „4WD Low" podczas jazdy w terenie bez konieczności naciskania hamulca. Jest aktywowany przyciskiem na desce rozdzielczej, a kierowca może wskazać prędkość docelową w zakresie 1-8 km/h.

Jeep Wrangler Rubucon 392 standardowo wyposażony jest w 33" terenowe opony osadzone na 17" felgach typu beadlock.

Szeroki rozstaw osi, przednie i tylne osie Dana 44 heavy-duty z grubszymi rurami.

Elektroniczna blokada przedniej i tylnej osi Tru-Lock

Elektronicznie rozłączany przedni stabilizator poprzeczny, który maksymalizuje skok zawieszenia w ekstremalnych warunkach terenowych.

Amortyzatory FOX z aluminiowym korpusem poprawiają osiągi, wykorzystując sprawdzone w wyścigach rozwiązania, aby zapewnić wygodną jazdę na szosie i stabilne prowadzenie nawet w najtrudniejszych warunkach terenowych.

Prześwit 26,1 cm, kąt natarcia 44,5 stopnia, rampowy 22,6 stopnia i zejścia 37,5 stopnia.

System wlotu powietrza Hydro-Guide z trójpoziomowym układem kanałów z wieloma odpływami, obejmujących m.in. jednokierunkowy odpływ w komorze powietrza, który odprowadza wodę – do 56 litrów na minutę – z dala od powietrza wpływającego do silnika. Dzięki temu Wrangler Rubicon 392 może bez obaw brodzić w wodzie o głębokości do 82,5 cm, nawet gdy zalewa ona na maskę.

Na samochód udzielamy 24 miesiące gwarancji lub 100.000 km.

Pierwsze auta w drodze. Auta dostępne na zamówienie. Czas realizacji: 4-10 tygodni od przyjęcia zamówienie.

Przykładowe wyposażenie:

NA ZEWNĄTRZ

  • naklejka na maskę Rubicon® 392
  • nadkola i hardtop w kolorze nadwozia
  • konstrukcja atrapy zapewnia większy przepływ powietrza
  • grupa oświetleniowa LED

WEWNĄTRZ

  • grupa informacyjno-rozrywkowa
  • zespół przełączników elektrycznych HD
  • wnętrze obszyte skórą z logo Rubicon 392
  • brązowe szwy akcentujące
  • pokryta skórą, podgrzewana kierownica z łopatkami do zmiany biegów

FUNKCJONALNOŚĆ

  • 33" opony BFGoodrich® All-Terrain
  • fabryczny 2-calowy lift zawieszenia
  • grupa stalowych zderzaków
  • grupa Zaawansowanego Bezpieczeństwa

Dostępny tylko jako wersja 4D.

Cena: od 689.000 zł brutto

Dostępne kolory