Całkowicie nowy Jeep Gladiator — najsprawniejszy samochód ciężarowy średniej wielkości w historii — bazuje na bogatym dziedzictwie wytrzymałych i niezawodnych samochodów ciężarowych Jeepa z niezrównaną kombinacją użyteczności, autentycznego designu Jeepa, wolności na świeżym powietrzu, funkcjonalności i wszechstronności. Najlepsze w swojej klasie właściwości holowania i ładowność. Zaawansowane oszczędne układy napędowe, doskonała dynamika na drogach i w terenie oraz szereg innowacyjnych funkcji bezpieczeństwa i zaawansowanych technologii.
Dostępne modele Jeep Gladiator
Silnik 3.6L Pentastar® V6
3.6L Pentastar® V6
Silnik
285 KM
Moc maksymalna
260 Nm
Moment obrotowy
Kiedy warunki są ciężkie, Jeep Gladiator dostarczy Cię bezpiecznie na miejsce. Znajdziesz w nim wszystko czego potrzebujesz, aby dotrzeć do celu. Do dyspozycji masz najnowsze rozwiązania techniczne i niezastąpione fukcje.
Legendarne możliwości terenowe są zasługą systemów Command-Trac i Rock-Trac 4x4, mostów Dana 44 trzeciej generacji, elektrycznych blokad przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu Trac-Lok, opon terenowych w rozmiarze 33 cali oraz jako jedyny w swojej klasie oferuję możliwość rozłączenia stabilizatora.
Select-Speed® Control
Zarządza prędkościami pojazdu od 1 kilometra na godzinę do 8 kilometrów na godzinę w trybie 4-LO podczas pokonywania terenu bez konieczności kontrolowania przepustnicy lub hamulca przez kierowcę. Pomaga to kierowcy skupić się na kierowaniu, pozwalając Gladiatorowi na utrzywanie odpowiedniej mocy silnika i hamowanie. Standardowo z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów.
Hill Start Assist (HSA)
Zapobiega stoczeniu się Gladiatora podczas ruszania pod górę. Standardowe wyposażenie.
Osłony
Wszystkie modele wyposażone są do czterech standardowych osłon, wykonanych z lekkiej stali o wysokiej wytrzymałości, które chronią podwozie. Zarówno Rubicon, jak i Mojave dodatkowo posiadają grube stalowe osłony progów.
Haki holownicze
Każdy Gladiator ma conajmniej dwa haki holownicze z przodu i jeden z tyłu. Rubicon wyróżnia się pomalowanymi na czerwono hakami holowniczymi, a na Mojave mają charakterystyczny pomarańczowy kolor, a oba modele mają dwa haki z przodu i dwa z tyłu.
Specyfikacja
Wersja | Mojave / Sand Runner | Rubicon |
---|---|---|
Maksymalna liczba miejsc | 5 | 5 |
Typ napędu | 4x4 | 4x4 |
Skrzynia biegów | 8-biegowa automatyczna | 8-biegowa automatyczna |
Rozstaw osi | 348,7 cm | 348,7 cm |
Długość | 553,9 cm | 553,9 cm |
Wysokość | 190,7 cm | 193,3 cm |
Szerokość bez lusterek | 187,5 cm | 187,5 cm |
Długość skrzyni ładunkowej | 153,1 cm (zamknięta burta) 206,7 cm (otwarta burta) |
153,1 cm (zamknięta burta) 206,7 cm (otwarta burta) |
Szerokość skrzyni ładunkowej | 144,2 cm | 144,2 cm |
Maksymalna zdolność holowania | 2721 kg | 3175 kg |
Kąt natarcia (w stopniach) | 44.7 | 43.4 |
Kąt rampowy (stopnie) | 20.9 | 20.3 |
Kąt zejścia (w stopniach) | 25.5 | 26.0 |
Prześwit (cm) | 29.4 | 28.3 |
Głębokość brodzenia (cm) | 78 | 76 |
Pojemność zbiornika paliwa 3.6 V6 (L) | 83 | 83 |
Silnik | 3.6 V6 | |
Model | 3.6-LITER PENTASTAR V-6 | |
Moc (KM) | 285 | |
Moment obrotowy | 260 | |
Stopień sprężania | 11.3:1 | |
Materiał bloku silnika | Aluminum | |
Materiał głowicy cylindra | Aluminum | |
Turbosprężarka | Nie | |
Wtrysk paliwa | Bezpośredni wtrysk |